Союз фантазії, натхнення і майстерності – шлях до справжнього шедевру!

Навчальний процес
Кожен наш випускник – особистість, яка реалізує свій цільовий вибір в галузі образотворчого мистецтва, в рівні освоєння цієї діяльності. Таким чином, якісна освіта – це освіта, яка забезпечує дитині свободу вибору, право самовизначення і способи ефективної дії в будь-яких обставинах.

Навчальна програма 0-4 років ( 5,6 рік-профорієнтаційний)
Термін навчання 5років + 2 рока профорієнтаційний клас (по бажанню)
Приймаються діти на конкурсній основі ріком 10-14 років
(діти, котрі навчаються в 5 класі ЗОШ)
Навчання продить за предметами:: рисунок, живопис, композиція, скульптура, початковий курс історії образотворчого мистецтва, пленер, навчальна практика.
* Батік, * гобелен, * графічни техніки – предмети, котрі можуть змінюватися с кожного навчального року.

Навчальна програма 0-6 років (7,8 рік- профорієнтаційний)
Термін навчання 7 років +2 року профоєріантаційний клас (за бажанням)
Приймаються діти на конкурсній основі, віком 6-9 років ( діти, котрі навчаються в 1-4 класі ЗОШ)
Навчання відбувається за предметами: рисунок, живопис,композиція,скульптура,початковий курс з історії мистецтв, пленер, навчальна практика.
* Батік , * гобелен, * графічні техніки-предмети які можуть змінюватись кожний навчальний рік.

Художні напрямки нашої школи

Малюнок
Предмет лежить в основі всіх видів образотворчого мистецтва, як створення образу за допомогою ліній, рис, важливих для впізнавання ознак предмета: форми, розміру, будови, руху, які передаються у всіх видах мистецтва. Щодо використання образотворчих засобів учні вивчають лінійний і тоновий малюнок. За технікою виконання роблять малюнки: оригінальні та друковані. У навчальній і творчій роботі широко застосовують начерки, етюди, ескізи.

Живопис
Найбільш поширений вид образотворчого мистецтва, твори якого створюються за допомогою фарб, що наносяться на будь-яку поверхню. У створюваних учнями художніх творах використовуються – малюнок, світло, світлотіні, виразність мазків, фактура і композиція. Це дозволяє відтворити на площині барвисте багатство світу, об’ємність предметів і просторову глибину.

Композиція
Напрямок мистецтва по побудові художнього твору, обумовлене його змістом, характером і призначенням, необхідністю передати основний задум, ідею твору найбільш ясною і переконливою. У художній діяльності процес створення твору можна назвати твором композиції, де малюнок, колір і сюжет об’єднуються.

Скульптура
Вид образотворчого мистецтва, твори якого мають матеріальний тривимірний обсяг. Учні вивчають два види скульптури: круглу – вільно розміщувати в реальному просторі, і рельєф в якому об’ємні зображення розташовуються на площині.

Батік
Батік займає провідне місце в ряду декоративних мистецтв. Він об’єднує особливості таких традиційних художніх технік як акварель, графіка, вітраж, мозаїка. Батік як техніка розпису по тканині широко використовується в дизайні інтер’єрів, прекрасно поєднуючись з різними стилістичними і вибором кольорів, дозволяє створювати ексклюзивні тканини.

Графічні техніки
Предмет, рідкісний не тільки для дитячих художніх шкіл, а й для вищих навчальних закладів, так як цей вид вважається наймолодшим з видів образотворчого мистецтва. Учні школи, які оволоділи малюнком і живописом, можуть з успіхом пробувати свої сили і в цих багатих можливостями техніках. Тренуючи себе в області техніки, учні безперервно розвивають своє графічне мислення.
Основні підходи до навчання в нашій школі
Нас обирають завдяки досвіду наших викладачів і творчому підходу в навчанні.
Новини
Дізнавайтеся про наші активності
Відгуки про нашу роботу
Навчання в ДХШ відкрило перед нами широкі перспективи розвитку
Я мама випускниці ДШХ №2. Коли ми всткпали до цієї школи, то розраховували розширити кругозір і отримати знання, які стануть в нагоді в майбутньому і наші очікування виправдалися сповна. У школі добрі чуйні викладачі, які можуть прийти на допомогу і пояснити в будь-який момент. Навчання в ДХШ відкрило перед нами широкі перспективи розвитку в майбутньому, і тепер ми думаємо над отриманням художньої освіти, хоч це і не було нашою метою. Школа розвинула в моєї доньки художнє мислення, інтерес до живопису, скульптури і до мистецтва в цілому.
Майбутні заходи
Ми підготували активний календар заходів для наших учнів